Konuşan Köpek Ben v3.2 Hile Mod .Apk Full İndir

Konuşan Köpek Ben v3.2 Hile Mod .Apk Full İndir

Konuşan Köpek Ben Hile Mod .Apk Full İndir

Benn, yemek, içmek ve gazete okumakla geçen rahat yaşamından hoşlanan, emekli bir kimya profesörü. Sana karşılık vermesini sağlamak için, onu yeterince rahatsız etmelisin ki, gazetesini katlayıp bir kenara koysun. Sonrasında onunla konuşabilir, onu dürtebilir ya da gıdıklayabilir ya da hatta onunla bir telefon konuşması bile yapabilirsin. Ancak, Benn’i laboratuarına götürürsen, bir köpek yavrusu kadar mutlu olur. Orada iki deney tüpünün bileşimlerini karıştırarak kimya deneyleri yapabilir ve gülünç tepkimeleri görebilirsin.

Konuşan Köpek Ben Ekran Görüntüsü:

Dosya Bilgileri:
Dosya Türü: Apk
İndirme Türü: Zip
Boyut: 48,37 MB
Dil: İngilizce

(Konuşan köpek ben Mod Hile full .apk  indirmek için aşağıdaki yazılardan birine tıklayınız)

---------------------------------------------------------------

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Counter Strike 1.6 Karanlık Yerleri Aydınlatma

Agar.io - Skin İsimleri